Hakuna Matata

Tiden bara rusar förbi.
Känns gammalt att säga så.
Men jag och Tess pratade om det häromdagen.
Det här året har gått så sjukt fort.
Jag och Sanna flyttade till London, tröttnade och åkte till Thailand.
Linni föddes.
Tillbaka på gården och gamla jobbet.
Linni är redan 7½ månad.
Tidigare kunde man bara tycka att tiden går fort.
Men ju har man den lilla krabaten att titta på och se utvecklingen.
Idag gick jag på jullov och tänker ha det fram till den 9 januari 2012.
Because i´m worth it!
Men innan jag fick lov så stod det inventering på schemat som toppades med en lunch tillsammans med en kollega. Men nu är det hakuna matata!
Har börjat kollat på de nya avsnitten av Bevvan!
Håller inte riktigt samma stil som de gamla, men funkar alldeles utmärkt!
Så igår hetsåt jag vinägerchips och sträckglodde på 90210.
Idag sträckglor jag på 90210 och mår illa efter på tok för mycket lakrits!
Snart åker jag till Skavsta och hämtar min syster som kommer att vara hemma i en vecka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback