Njut

Nu har jag bott en vecka i mitt hus.
Det är underbart.
Dock är inte allt klart än.
Inga lampor på nedervåningen eller ordentligt med vatten.
Men vad gör det när jag fullkomligt älskar mitt sovrum!
Eldar i kakelugnen och har levande ljus tända.
Helgen spenderades i Stockholm.
En dag med vänner ute på en leråker och en massa galna människor som sprang ett lopp. Lisa och Sanna var två av dessa galningar.
Frös som en tok ibland. Sen kom några vänner och det värmde.
Rosé och skumpa vid 14 tiden.
Hem och fixa lite och sen midddag.
Vilket underbart det var som var ute.
Vi var många som aldrig träffats tidigare men det blev en av de roligaste middagarna på länge.
Maten smakade bra men servicen var under all kritik.
Ledig i tre dagar till.
Ett litet informationsmöte imorgon och sen personalsamkväm på torsdag.
Har druckit kaffe på pappas altan.
Ensam hemma.
Fåglar som kvittrar och på avstånd hör man bilarna på vägarna.
Nu hoppas jag att våren är här för att stanna!

Kommentarer
Postat av: Din fru

Din blogg älskling, suger. Just nu, suger.

2012-06-27 @ 16:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback