en helt vanlig dag

Igår hade jag Cajsa och Carro på besök.
Bitchhouse gänget var samlat!
Det blev en gudomligt god middag, läsk och massa gamla minnen.
Bitchhouse var ett namn en av kockarna på jobbet kom på.
Efter det så kallade vi lägenheten för det och folk började anama det.
Nu bor ingen av oss i Bitchhouse längre men folk pratar fortfarande om det emellanåt.
R.I.P Bitchhouse.
Solen skiner ute.
En liten pw hade suttit bra.
Men det blåser och är förbannat kallt.
Det blir en sväng in i lillstugan.
Har som mål att ha flyttat in innan min födelsedag.
Vilket pappa höll med om.
Så nu ska jag vara extra jobbig en månad.
Har väl varit för snäll så han har inte velat att jag ska flytta. ;)
Hängde upp gardiner i vardagsrummet häromdagen och rackarns vad mysigt jag kommer att få det!
Längtar nästan ihjäl mig!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

what happens in bitchhouse stays in bitchhouse!

Postat av: sistah from anotah mistah

Fint det börjar bli. Bjuder du på kalas när det är klart så kommer jag.



XOXO

Siv

2012-01-17 @ 18:37:24
Postat av: book reports

I don't think that it was usual day. A lot of strange things happened.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback