Allt med ä

I dag har jag vart uppe länge.., Började kl 6 i morse! Hade frukost för första gången sen augusti! Minns nu hur skönt det är att vara först, utom när jag sätter i gång larmet. Helt lugnt, kan gå och pilla och dona i fred. På vägen till jobbet hörde jag på radion att under påskhelgenstrafiken dör i genomsitt 8 personer. 8 personer!! Det är helt sjukt. 200 blir i gm skadade. sick..

Men nu har vi påskstängt. Skönt. Kocken Kent sa att under påsken ska man äta allt med ä, bla älg och ägg och självklart älkohol, som dom säger i amerikat.

Imorgon bär det av att hämta hästen. Han hade gått riktigt bra i går när tjejen var och provred.Så det var skönt. Men jag vet inte om hon var intresserad.

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback