Ännu en helg har försvunnit

Är nu hemma efter en väldigt jobbintensiv helg! Gudars skymning vad trött jag är. Har lagt av mig lite. Förut var det inga problem att jobba 30 tim på en helg. Plus att ha hästen att åka till.  But i made it! Nu är ag ledig två dagar. Ska bli riktigt skönt.

Ska flytta Sudden till Linda i morgon. Ser fram emot det! Ska bli kul att ägna sig åt rodeo på ridbanan nu några dagar! Suck..




Passionsfruktpannacotta och lite dessertvin

I går jobbade jag med min soulmate Emsan! Det var skoj! Vi hamnade i ett städryck. Rensade lite lätt i ett rum, fick ihop en svart sopsäck!! Så gjorde vi det fint i ölförrådet. Så nu får det plats med 2 kylar där. Och det har jag framfört till chefen! :P Han tyckte det var en bra idé!

Nu ska jag ta mig något och äta! Börjar bli dags för sängen snart oxå! I morgon ska jag sova tills jag vaknar! Och det betyder att man stänger av ljudet och vibratorn på mobilen och ställer inget alarm! :P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback