Märkliga människor!

Jobbade i går kväll. Hade en slottsmiddag m. pub. Fin stämning. Sen kom Jojo s grupp ner dit, som från början inte skulle vara där. Vilka otrevliga svin!

Tycker att det är lite märkligt att när man säger att sista beställning är 23.30 att dom sen vid 00 fortfarande vi beställa och tar inte ett nej. Jag fattar inte hur vissa människor är funtade! Jag skulle aldrig gå till baren på krogen halv 3 och säga att jag vill ha något mer att dricka. Är det stängt så är det!! Detta kanske beror på att jag själv inte vill bli behandlad så. Men principen.. Jag blir så trött!

Som en person sa till den andra efter att ha sagt till dom tre gånger, "Ja, vi har ju förstått att dom vill att vi ska gå". Men sitter ändå kvar!!!!! Undra hur långsamt det kopplade från hjärnan till handling!

Ska ha detta gäng i kväll igen. Hoppas att dom har fattat att dom bar sig otrevligt åt. Hade dock sagt till Åsa i receptionen att dom var jätte nöjda med kvällen! Som sagt, märkliga människor.

Det var ju tur att jag hade Jojo med mig. Hon har lättare för att bli irriterad! :P Trots att hon är "den trevliga" av oss!

Hämtade mina småsyskon efter jobbet sen. Hade vart på krogen. Hamnade nästan i slagsmål. Som tur var kom storasyster till undsättning. Hotade dom lite med att om dom inte satte sig i bilen så skulle dom få gå hem. Sen stod det en "stor"  person brevid mig och sa till att det var bäst för er små töntar att följa med! Gissa om jag blev sur! Grr, var ju redan upprörd. Slängde ut några väl valda ord till honom sen stod han där helt paralyserad och inte så stor och kaxig längre! Tur att jag finns! :P



Kommentarer
Postat av: Jojo

Ja du Emsan, mycket ska man vara med om! Tack för en trevlig helg : )

2007-04-22 @ 20:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback