Misslyckad och värdelös

Denna helg har känts väldigt lång! Och lite otrevlig, eller otrevliga gäster. I dag var det hur mkt gäster som helst på jobbet! Det var kul. Men vad man fick springa.

Sen vid lunch fick jag reda på att stallägaren, där jag står, tyckte att jag borde skaffa proffesionell hjälp till min häst för han har några seriöst allvarliga problem. Blev väldigt uppmuntrad av det! Not! Ashole!

När jag åker till stallet och är förbannade eller ledsen ska jag inte hoppa upp på hästen. Borde finnas nån varnare till det. Blir nämligen aldrig bra då. Alltid slagsmål. Grinade ett tag och undrade om det var mig det är fel på eller om han inte är frisk.. Då känner man sig totalt värdelös....Så jag hoppade av hästen och gick hem. Lyckades träffa stallägaren. Han frågade hur det gick. Svarade bara kort: bra. Slängde in hästen i boxen och åkte hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback