Oh my good!


Det är 9 april och sommaren är inte långt bort. Men där fick man på näsan! Så här åg det ut hemma i morse när jag skulle ut med hunden! Såg ju fram emot en ridtur i dag. Men inte lika mkt längre om jag ska vara ärlig..


image16

Men men. Det sägs ju att det ska bli sommarvärme nästa vecka! Det ser vi fram emot.
Sitter och äter lite frukost nu. Känns bra eftersom det matigaste jag åt i går var lite svampomelett kl 9 i går kväll! :P

I morgon är det åter till jobbet, men jag jobbar kväll så det är ganska skönt.
P&K

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja hos mig ser det nästan likadant ut. Tråkigt!

Postat av: Sandra

Ja, usch vilket väder!

2007-04-09 @ 16:16:43
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback