SJUK

Dagens plagg: Morgonrock och mjukisbyxor
Dagens film: Ladder 49
Dagens låt: Josuha Radin - Only You
Dagens frukost: 1 glas C-vitamin, yoghurt med solroskärnor macka med ost och gurka
Dagens citat: Slösa inte bort din tid på människor som inte bryr sig!

I dag är jag hemma från jobbet. Känner mig inte speciellt bra. Ögonen hänger och näsan är sådär lagom täppt. Plus att jag har ont i nästan varje led. Det är skit jobbigt. Tycker faktiskt väldigt synd om mig!

Snart är det påsk.. Då fyller Jojo så det blir lite party på lördag. Tyvärr ska jag sitta i sekreteriatet på vår klubbhoppning. Det är inte så kul att sitta där bakis. Men men.. Kan ju inte banga. Jag är ju yngst i skaran så jag borde ju klara mest!:P

Nu ska jag ner och knapra i mig några ipren. Dom har blivit en av mina bästa vänner förutom halstabletterna, nu när jag är sjuk.. :P *Snörvel*

Ha det

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag förstår känslan... mår ungefär precis likadant men jag kan inte vara hemma...
Jag har precis kommit hem med Wissla, kalaset gick på 4000kr, känns bra. Dessutom har Johan precis sagt att han ska ta tillbaka sin dator så det blir till att köpa en ny sådan också! Just nu känns livet helt fantastiskt!

2007-04-02 @ 16:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback