Smärta!

Har en sådan smärta i mina leder! Hatar att vara sjuk! Men i dag har jag i alla fall vart på jobbet. Inventerat lite.. Hörde något när jag var i slottet.. Men tror att det bara var vinden! Hoppas det..

Sitter och lägger harpan.. Det är verkligen beroendeframkallande!

I dag har jag lagat mat. Det blev pannbiffar och potatismos. Really good. Gjorde några med fetaost och blandade i pesto i moset. Det är mina nya favoriter. Fetaost och pesto=smaskens

Och Jojo jag vill inte ha nån av dina katter!! Jobbiga! Har blivit sams med Dimitra nu..

Niklas ringde förut och sa att Sudden hade gått hur bra som helst. Men jag vet inte hur det blir. Tjejen skulle höra av sig i morgon. Vågar inte hoppas någonting. Men jag har ju två tjejer som kommer och provrider honom när han kommit hem.

På söndag fyller Jojsan, men ska firas på lördag.

Nej nu ska jag återgå till harpan! Top model börjar ju snart.

Först ska jag bara säga att jag gillar hockey, men inte när dom lägger den på onsdags kvällar så Greys anatomy försvinner.. Fy!



Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag tycker att du är lite kinkig!! Mina katter är ju både snälla, trevliga och fäller ingen päls...kanske inte... Funderar lite på när du ska komma och leka med mig och Wissla... kanske att du är ledig imorgon fredag??? Kram

2007-04-05 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback