Sol, strålande sol

Jaha. Då är det bara 1½ timme kvar innan man ska åka och jobba. Ska ändå bli skönt. Längtar redan efter skaldjurssalladen jag hoppas att jag får ta del av!=)

I dag jag, lillasyster, lillebror, Maja, David och Jessica bara legat ute på gräsmattan och degat. Hur skönt som helst i solen. Riktig sommarvärme. Åkte till hästen men det var för varmt för att gå ut och rida. Redan!

Jag älskar när värmen kommer. Finns så mkt fler aktiviteter man kan dona med. Som bara att ligga och sola eller sitta inne i Nyköping och äta glass eller gå en promenad här hemma.


Som sagt så är Jessica här och även Niklas. Tänk vad dom små liven växer bara på 2 veckor! Han är så fin. 19 maj bär det av till Smålandsstenar på dop. Det var ett tag sen man var på det. Undra vad man ska ha på sig då!??

Vi var ute och firade syrran i går. Riktigt trevligt. Vissa blev väldigt fulla och andra mindre. Jag tillhörde den senare gruppen denna helg. Eftersom jag ska jobba i dag och jag vet hur det blev förra helgen! :P

image19
Ska gå och gosa lite till med lillen!

Kommentarer
Postat av: Jojz

Vilken tur att du lärde dig en läxa förra helgen... hi hi. Har varit ute hela dan med tre ungar som farit runt som vildar! Ganska trött nu måste jag säga! Har lyckats lura grannen att ta Oliwer på måndag... men det får nog bli till att smita lite tidigt från jobbet men jag tänkte att du är ju världens bästa så det är säkert ok... Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback