Träningsvärk

Om jag tyckte att jag hade träningsvärk igår är det inget jämfört med i dag! Smärta. Hppade med hästen för första gången på 3 månader. Det kändes. Det var en tjej som var och provred. Svårt att säga vad dom tyckte..

Sitter och håller min brorson nu, för sista gången denna gång. Vet inte när dom kommer upp igen. Snart hoppas jag.

Kittlade honom lite på magen förut och sa att han var en glad kille, började stortjuta då!

Nu är det snart dags att åka till mitt jobb.  Är ledig i morgon sen jobbar jag 11 dagar i rad.Även dubbelpass. Det kommer inte funka eftersom jag har hästen oxå. Får ta och kolla över det där med dom på jobbet..


Är det bara jag som ser något sorgligt i den här bilden????
image20

Kommentarer
Postat av: Jojz

Jag kan hjälpa till med plutte pållen om det hjälper din lilla arbets myra. Jag har fått 2 träd beskärnings uppdrag idag= jätte lycklig!! Hoppas bara jag inte tar död på de små träden ; )

2007-04-17 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback