skola!

I torsdags började skolan.. Det känns riktigt bra... Vi var tom några som gick och tog ett glas vin i hamnen i torsdags kväll.. Kommer bli en jätte bra klass. I morgon så ska vi ha föreläsning hela dagen sen på tisdag ska vi till boda borg på föresläsning och sen leka.. hmm, ska bli intressant..

I går jobbade jag bröllop. Det var med blandade känslor. Det var löningshelg, backyard babies och så klart fest. Jakob, Patrik och Lillemsan. Vilket alla var synd att missa, men fick träffa dom i morse... Blir aldrig en misslyckad kväll med dessa.. Pöss till er. Men på ett sätt var det ganska skönt att jobba. En vit helg.. =) Sen var det faktiskt väldigt mkt i baren så det var inte en lugn stund, men efter vickningen blir det alltid lite avslaget, men det var några tappra själar som lyckades hålla andan uppe.

Har var och shoppat halstabletter, har fått ont i halsen.. Men nu har jag inte tid att vara sjuk!

Nu ska jag beställa besiktingstid till min ford, är snart igång igen! Tjoho!

Peace, love and understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback