Måndag

Då har denna helg också gått.. Det är märkligt att tiden går så fort när man har roligt! I fredags hade jag ett lite skönhetsparty då min morbrors flickvän visade upp hudvårdprodukter.. Riktigt trevligt. Efter det blev det mat och vin. We like a lot! Så var ju min soulmate, Emelie, hemma från göteborg så hon kunde delta! tyvärr inte Jojo och Therese! Men dom fick jag träffa på lördagen i stället.=) I lördags var det fest! Make upade oss hos lillemsan. Sen bar det av till festen.. Det blev en lyckad tillställning med melodifestival, vin och senare utgång!

Försökte sätta mig med min matte förut.. Men jag känner mig inte det minsta motiverad! suck. Men jag  måste klara av den här kursen så jag kan börja studera till hösten. Jag håller till och med på att sälja min underbara häst, Sudden, för det. Har varit utan häst i 2 månader och håller på att gå i taket vissa dagar.. Har inte haft såhär mkt fritid sen jag var 9 år!

Nu ska jag gå ner och förbereda mig på att Prison Break äntligen börjar igen! Är ledig i morgon så då ska jag bara ta det väldigt lungt!
P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej.
Ja helgen var toppen! Synd att man inte kunde vara med på fredagen men men det går kanske fler tåg?? Ses på måndag gumsan!! Kram kram

2007-02-27 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback