vad vore en bal på slottet?

alldeles underbar! Jag jobbar på ett slott. Det är inte alltid underbart. Speciellt inte när man är själv.. Men det kommer jag inte vara nästan vecka! Massa att jobba.. Kul! Så ska vi ha utbildningsdagar nästa mån-tis. Det ska faktiskt bli riktigt kul.

I dag har jag varit på komvux och studerat lite matte. Kände mig faktiskt riktigt smart! För en gångs skull. Derivator är det vi håller på med..

Nu vill jag att våren och sommaren ska komma. Dels så har min nya bikini från H&M kommit sen så finns det sååå mkt fina vår/sommar kläder! Vill ha massa pengar och beställa massor!

I går var jag inne på inspiration i Nyköping.. Hittade massa saker även där som jag vill ha. Men först måste jag flytta.. Jag blir tokig snart! Men det är ju bara jag själv som kan ändra på det..

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Jojsing

Tjoho vad skoj det ska bli på måndag och tisdag! Hoppas att du ska jobba på tisdag kväll också?!?! Sen blir det jobb onsdag, torsdag och lördag också! Det ska bli ROLIGT!! Kram kram

2007-03-01 @ 19:32:44
Postat av: Jojsing

Hej hej.
Ja visst ska det bli skoj nästa vecka?? Måndag, tisdag, onsdag, torsdag och lördag!! Jag tycker att det ska bli jätte roligt!! Kjamiz

2007-03-01 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback