Drömfabriken

Jaha, då var det snart dags att pallra sig i väg till drömfabriken, jobbet. Vill så gärna ha semester nu och börjar plugga sen. Man ska inte vara för länge på samma jobb... Har jag märkt denna vecka..
Sitter och äter frukost. Delar av familjen är ju på gotland så jag och lillebror åkte och handlade i söndags, så nu får jag äta precis vad jag vill.. Ser nästan fram emot då jag har flyttat att glida runt i mataffären och handla.. Men det är nog bara skoj första gångerna sen är inspirationen borta, gone with the wind.

I går fick vi små kattungar. Så söta..

I söndags hade jag en lite middagsbjudning kan man kalla det. Var riktigt duktig. Var tom ute och plockade blåbär på markerna. :P Så Jojo och Ollis fick en lite laxgryta med färsk potatis. Sen kom Anna förbi oxå och senare blev det blåbärpaj. Älskar sommaren då man kan sitta ute på kvällarna och det är mer tillåtet att sitta och ta en cider/glas vitt vin.... Har gjort det nu två dagar.. Mysigt

P&K

Kommentarer
Postat av: Jojo

Ja tack för en goooooood middag. Har misse ungarna kommit.... då kommer du inte ha problem att passa Ollis på fredag inte... han kommer ju sitta klistrad vid de små lurv tussarna!!!!

2007-07-17 @ 21:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback