good bye my friend

Gud vad underbart det är med semester!=)

I onsdags flyttade min underbara häst. Han har fått en ny ägare i östergötland. Och dom är verkligen jättebra! Det känns jättebra, men väldigt tomt. Det blev vädligt jobbigt när dom åkte i väg. Men det är väl så det ska vara. Fatta att man egentligen säljer nån man tycker om! Konstigt måste jag säga. Kommer sakna honom OTROLIGT mycket. Men jag får komma och hälsa på när jag vill..Men nu är jag fri....

Var ute med lillemsan i onsdags.. Hon blev faktiskt onykter, jag med för den delen. Men det är det att vi sällan blir det ihop för vi pratar alltd för mkt när det bara är hon och jag som ska parta.. :P

I kväll blir det party igen. Med tjejerna.. Så i morgon ska jag på grillfest med Jojo. På söndag bär det av till Malmö och Tyskland med min vän Anna. Ska bli riktigt skoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback