kastrull+lock=sant

Lillemsans mamma sa en väldigt bra sak när stod och diskutera varför vi var singlar. Hon sa att det fanns ett lock till varje kastrull.. Lite gulligt måste jag säga.. Så jag och Jojo har kommit på en jätte bra raggningsreplik. Men den tänker jag inte avslöja för då kanske nån annan tar den innan vi fått använda oss av den.. Tråkigt...

Sitter och SKA sortera kvitton till företaget, men jag tröttnade och upptäckte Jim och Emelie på msn..

På onsdag ska jag äntligen få träffa bitti.. Kanske rent av lägga in en lite klänningsbeställning tills när hon åker till amerikat på måndag.. hittat ett par som det står emilie på.. Lite fasinerande att dom där bota vet vad jag heter!:P

p&K


Kommentarer
Postat av: Emelie

NU har jag läst ifatt alla dina inlägg, var länge sen jag var här förstår du :P
jag ska förresten tänka på det där med kastrull+lock. låter som ett vettigt tänkande för ytterligare en singel här ;)
BTW så MÅSTE vi ta en fika snart gumsan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback