Partyvecka

Jag har kommit på en sak.. Att denna vecka som kommer är en riktig partyvecka, eller den började ju redan i onsdags med uppehåll torsdag.
I går var det lotsen.. allt var precis lagom, alkoholintaget, människor, träffade en del människor som det var ett tags sen.. Jojo och Lillemsan, jag var snyggast!!!:P mohahaha

om ett dygn sitter jag och anna i bilen på väg till malmö.. Ser fram emot det massor.. Ska bli skönt att se en annan stad... Så blir det ju party mån &tis sen hemfärd. Då är det bara att åka och kolla lägenheten och antagligen börja flytta samma dag eller tors. Så ska man ägna sig åt detta en dag eller två så är det ju karneval och party hela helgen. vi ska försöka ha en lite inflyttningsfest redan på fredag. Här går det snabbt.. =)

Nej nu ska jag packa lite och fixa och dona lite..
p&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback