Stallstädning

Är precis hemkommen från vår lilla stallstädning. Det var väldigt jobbigt måste jag bara säga.. Ligga på knä på betong i shorts och hålla armen i en väldigt obekväm, oergonomisk hållning var inte skoj.. Men efter 5 timmar kastade jag in handduken och drog hem.. mohaha

så nu sitter jag hrä och dricker multivitamin och äter muffins. Inte så bra.. Men strax blir det sängen.. Har inte hunnit i fatt med sömnen rikitgt denna vecka. I fredags var det fest med Jojo, utgång(mindre lyckad, men trevligt sällskap) och sen efterfest.. så har jag umgåtts med lite andra vänner. Så i går var jag till tandläkaren med hästen.. Kl 6 var jag i stallet. Lite tungt att gå upp. Men det var för en bra sak. Min häst var väldigt söt som drogad, krävdes dock en del för att han skulle bli lite lullig.. :P Men söt var han.. Så tog det inte allt för lång tid att lasta en häst som inte var där. Det var bara att peta på honom lite så gick han in. Ska nog prova det oftare.. =)

See ya!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Förstår inte riktigt vad du menar med inte så lyckad utgång *LOL*.... Ha ha ha!!!!! Tja det var ganska trevligt... kanske ska minimera sällskapet lite nästa gång!! B kommer i alla fall ihåg att va har planerat grill fest hos honom och det är ju plus i kanten!!! See ya later!! Pöss darling!

2007-07-06 @ 09:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback