Watermelon

Jag har hittat nya vänner, josse 15 år och signe 13 år. Hihi.. Red ut med dom i går och i dag igen.. Sköna brudar men det märks att dom är små. Nu har jag i alla fall lovat att vi ska åka till Grönan. Jag måste ju ta på mig mitt ansvar som förebild och ta hand om dessa unga människor och lära dom saker. :P
 Dom tyckte att det lät jätte bra att jag skulle flytta in till stan, för då kunde dom festa med mig.. Eller inte.. Kanske att jag kan bjuda dom på bulle och saft och kolla på film.. =)

På söndag åker papi, mami och lillebror till Gotland. Ska bli skönt att vara ensam. Fast Sara kommer vara hemma några dagar innan hon drar till Bulgarien. Så på söndag blir det kanske grillfest här.. Det värsta är att jag ska jobba dagen efter.. Börjar 8.30! Men det är ett kommande problem

Nu är det dags för lite watermelon! Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback