drama,drama, drama

Idag har jag varit med om något fruktansvärt.. en lite fågel flög in i glasdörren på jobbet. När han sen föll till marken låg han bara och rullade runt fram och tillbaka för att sen lägga sig på rygg och sluta leva. Han hade en kompis med sig, såg så fundersam ut. Pickade lite på sin döda vän sen för att kolla vad som var fel.. När han upptäckte att polarn inte levde grät han en skvätt och flög i väg.. drama, drama, drama

Var på bio i söndags på Heron City. Håller på och lär mig att vara spontan. Det gick bra.. :P Var 5 pers som åkte. Såg Oceans. Bra film och hottiga skådespelare.. :P

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka till stan och planera min och Annas road trip vi ska göra vecka 31!

p&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback