Grattis till mig själv!

Måste bara börja med att säga Grattis till mig själv, i dag fick jag ett brev hem där det stod att jag kommit in på en KY utbildning här i Nyköping! Fan vad glad jag blev. Var på intervju för den i tisdags.. Men trodde aldrig att jag skulle få en plats. Alla som var där verkade så himla motiverade, jag oxå såklart, men dom andra kändes mer. Sen var det bara 25 platser och lite mer än 40 sökande... Så från och med 23 augusti är jag studerande. Ska bli så himla skoj!


I morgon är det bröllop! Jag och Lillemsan har gjort klart nästan allt i dag.. Och jag ska säga att det tog tid. Två tjejer som ska möblera en matsal som i vanliga fall är för 190 skulle bli för 70! Det blev en del tjatter oxå! :PDet blev en hel del bärandes av stolar.. Och alla dessa bord som skulle placeras! Så n är jag trött och hungrig!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback