Lite gott och blandat!

Nu har man börjat återhämtat sig efter en tuff helg. Och det var ej som förra helgen när det var fest pch folkrace om vartannat! Mami hittade mig till och med på vår obekvämma kökssoffa söndagmorgon, efter en studentskiva! :P

Btw så vann papi Old boys klassen! Really proud!

image35

Så har vi även avverkat vårt andra bröllop på jobbet. Och denna gång har jag inga kommentarer.. =( Kan ge en ledtråd, BORING!!!!!!

Men vad fint man kan göra det i en stor matsal med några gäster!




'

Det var väldigt fint med alla värmeljus och rosor.. Har redan planer på hur mitt ska se ut, men det återstår fortfarande ett problem, karln.. :P Men jag är ju fortfarande ung så jag behöver inte ha så bråttom.. =)

Nu är det middag, sen hästen och så ska jag faktiskt in till stora staden Nyköping och träffa min vän Anna... Pöss

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jag säger bara en sak.... UPPDATERING!!!
Ses på fredag!!!
Puss & Kram

2007-06-24 @ 18:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback