Love it!

Vilken kväll i går! Den började med att vi satt hemma hos lillemsan och grillade. HUr trevligt som helst med god mat och den obligatoriska bacardi razz flaska! Sen bar det av ner till hamnen och Lotsen som hade öppet första dagen denna sommar. Där spelade Infinite Mass, Så sjukt bar måste jag bara säga! Har några låtar med dom på datorn nu och måste säga att dom är bättre live!

I dag har var stått och grillat hamburgare på folkrace. Om man säger såhär, dte är väldigt varmt ute plus att man stod vid en grill! Det var really hot! Kände mig som en liten kolbit sen.. Satte mig sen och kollade på min duktiga papi(2:a) och lillebror(3:a) i det sista heatet för dagen..

Sen blir det heldag där i morgon igen.. Måste ju erkänna att det är faktiskt ganska kul med folkrace. Satt och hejade och tjoade när dom körde.. Problemet är ju att dom inte hör mig! :P Sen att man blir skapligt skitig av att vistas i närheten av banan är ju ett annat problem. Är ju glad att jag hade möjlighet till dusch när jag kom hem.. Dom som övernatttar där får hitta på något sätt att få bort skiten, för det finns ingen dusch! Mohahaha. Åh nej ,nu kom den onda Emilie ut!  :P
Ska väl ta mig i väg till Jens, han tog studenten i går så jag sk aväl säga grattis antar jag!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback