Rasberry dream

Me like it alot! Sitter faktiskt och pimlpar på en just i detta ögonblick.. Inte svår drink att göra alls:
is, helst krossad
bacardi razz
fruktsoda
lime

Hur gott som helst! Skulle säkert kunna hälla i mig en hel flarra.. Ge mig några timmar så har jag säkert lyckats!:P
Har haft en riktigt nice dag faktiskt.. hamnen, glass, träffat bitti, fått paket, fått ytterligare lite färg(mest röd)mm

Nu ska vi snart äta rabarberpaj.. Like a lot. Även fast jag ha sagt det här tidigare, men jag älskar sommaren.. Sitta ute och äta och det är "lagligt" att ta en sig en liten sup nästintill varje kväll.. Speciellt på semestern.. Men nu har ju inte jag semester först v.30-31.. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback