TRÖTT!

Nu är det som följer att jag tycker lite synd om mig själv. Det är såhär att sen i fredags har det vart väldigt lite sömn, helgen för allt festande och nu i veckan för att jag vart social och haft en hel drös med hundar i sängen.. Tycker inte om när mami jobbar och lillasyster inte är hemma då får jag ha 4 hundar hos mig.. not so fun!

Efter jobbet blev jag tillfrågad av Lillemso om jag ville följa med till Rökeriet och det ville jag mer än gärna. Så vi och madde och erik satt där ett tag. Det börjae dock att regna. Tur då att det fanns parasol man kunde få.. Vi satte i oss en låda rökta räkor var! Det var jätte gott... Sen hyrde vi film. Imagine you and me. En film där en tjej ska gifta sig men senare upptäcker att hon blivit kär i "the flowergirl"... Den var över förväntan rolig. Sen kollade vi på Exit med bla. Samuel Fröler. Djupt besviken på Samuel, ska inte avsläja för mkt men han var ond! Nicht gut!

Nu är det sängen som väntar. Lyckades ju ta på mig morgonfodringen i morgon! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback