tycker synd om mig själv..

I morgon är det 2 år sen jag tog studenten.. Känns som det var igår.. haha, skämt å sido... Vilken underbar tid det var... Vår klass som hade en bra sammanhållning och vilken partyklass... :P Det enda negativa var att det regnade mer än halva dagen! det var mindre kul.. Men vilken dag..

I morgon tar min vän Emelie(från stallet) studenten.. Ska nog åka in och kolla på kortegen i alla fall.. Det beror på hur jag mår.. Har vart lite krasslig i dag.. Åkte hem från jobbet.. Sen sov jag lite och knaprade halstabletter... och såklart ipren.. När jag var och shoppade iprenen så reagerade dom i kassan och frågade om jag var sjuk igen.. Det är kul att nån tänker på¨mig.. =)

Det som står på schemat nu är att dega framför tv:n
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback