Alkoblås

Den 14 oktober 2005 fick jag mitt körkort. I dag nästan 2½ år senare hamnade jag i min första poliskontroll! På väg till jobbet 07.25 belv jag stannad för att blåsa och visa körkort. Ringde sen till pappa och berättade om händelsen. Min lillebror ville då prata med mig. Sa då till honom att jag hade fått blåsa, han frågade då- Vad hade du då???? Snorunge!:P

I dag sitter jag hela dagen i receptionen och ska försöka se och vara trevlig. Brukar ha väldigt svårt för det. Not.

auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken tur att det inte var dan efter ett av våra bröllop när det brukar smakas "lite" av champagnen...
Hoppas du överlevde dagen i receptionen.
Ha en underbar ledig helg! Ring när du har hämtat Sudden. Vill ju träffa min nye skyddsling, ( har nämligen bestämt helt av mig själv att jag vill ta hand om honom... hi hi )

2007-03-30 @ 22:48:52
Postat av: Jojo

Glömde skriva att det var jag, men det förstod du kanske!

2007-03-30 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback