Bra start på dagen!

I dag fyller min kära far 50 år. Grattis! Men detta innebar även att jag blev väckt 04.30 för då stod 6 av hans närmsta vänner utanför huset i tre bilar och hängde på tutan! Eftersom han åldras till 50 så har ju hörsel också hängt med. Vilket innebar att jag inte trodde att han hörde detta, men han hade hörlurar på sig! Sen bombaderades vårat hus med snöbollar! Då fick jag gå upp och väcka min far. En kul grej kan jag absolut tycka. Men kunde inte somna om först efter kl 6 då do,m åkte! Tack Masse & co!

Har precis avslutat ett samtal med bredbandsbolaget. Vilken tid det ska behöva ta. Satt först 2 min för att dom skulle ha så mkt information innan jag fick prata med någon. När jag äntligen kom fram och sagt kundnr och postnr, ja då var det fel sektion jag kommit till. blev kopplad, fick berätta allt igen! telefonköer är inte något av en favorit till mig!

Nästa helg kommer min underbara brorson hem igen! Han bor med mamman nere i smålandstenar! Så det är en bit. Men då ska jag mysa massor med honom. Söt man kan vara eller hur?
brorson Niklas

Nej nu får det vara nog för i dag!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback