En helt vanlig dag

Sitter på jobbet nu och leker receptionist. Det är tur att man inte ska sitta så länge för då blir det långtråkigt! I dag var det tacos på lunchen, det var väldigt gott.

Nu är det äntligen fredag och i kväll är det party. Anna ska ha fest så jag ska dit. Skulle ha varit ledig hela helgen men nu blev det inte så pga av Therese är sjuk jobbar jag i morgon kväll och på söndag lunch. Men det är ändå bra, tjäna lite pengar i stället för att göra av med massa!

Nu frågade Dorro mig om det var jag som hade haft sönder kopiatorn! Tant! :P Hon är lite vrång i bland, tror att det är för att jag är mkt yngre än henne..*hihi*  Men den var trasig innan jag kom ut till repan.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback