fina lilla Niklas

Tänk att tiden går så himla fort. Ibland...  På fredag morgon åker pappa och lillebror, Tobbe, och hämtar Niklas och Jessica. Ska bli så underbart att få se min lillabrorsson! Han var här 17 februari senast. Det är inte så länge sen.. Men det känns som en evighet.



Ibland önskar jag att jag kunnat spola tillbaka tiden.. I alla fall till nyårsafton. Min soulmate mådde lite dåligt så det blev ingen fest med henne. Men jag fick ju umgås med Anna.. Men jag och Emelie hade planer..=)
Vissa saker skulle jag vilja få göra om eller ogjorda. Men Emelie skulle räkna på det där och se om det var möjligt..*ler* Tur att man har någon som är lite smart i sin omgivning..=)  Jojo ser mig dock som den smarta.. vet inte var hon fått det i från.
By the way så lyckades jag med något inte så många kan lyckas med, skära sig på en smörkniv!! Har små skärsår över hela händerna... suck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback