God morgon

Jobbade kväll i går.. hatar alla dessa trappor i slottet! Men det gick bra ändå, gästerna var nöjda och ville inte gå hem! Sen blev jag extra glad när våra viltmästare var där.. Har faktiskt saknat delar av det sköna gänget som hängde hos en  puben mellan jan-juni förra året! Men nu får vi ta tag i och få hit alla igen för en fest. Ser fram emot det! Som tur är bor de felsta relativt nära...

När jag skulle åka hem vid 2 i natt, vilken jävla dimma! Såg ingenting, tack att det finns reflexstolpar på vissa ställen!

Jobbar kväll fram till lördag och lunch på söndag.. Vi börjar att ha helgöppet nu.. Ska bli intressant.. Tur att det är trevligt sällskap de flesta av kvällarna!=)

Och tyvärr kommer inte min lilla brorsson i helgen! men jag hoppas att det blir snart!
Nu har man även blivit med bjuden till åland med lillebrors jobb.. Synd att man jobbar hela helgen...
Nu ska ta mig ner för trappan och äta mig lite brunch som det har hunnit bli!=)
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback