lögner

hade deep talk med Tessan förut. Vi kom fram till att vi ljufer för oss själva ibland. Att saker och ting ska bli bra och att vi ska plugga och bli stora.. men det är nog bara en fasad.

Det är väldigt lätt att säga att man ska exempelvis plugga, men sen att komma in är en annan grej. Skulle jag nu komma in, har jag disiplinen som krävs??? Antagligen inte.. Klarar ju inte ens av matten. Visst är det bara ett ämne soom jag åker i till Nyköping en dag i veckan för.. Men i alla fall...

Sen har vi det detta återkommande problem, min häst. På lördag kommer han hem om ingen vill ha honom. Nu i efter hand så kan jag tycka att det var lite dumt att lämna iväg honom.. Har kostat mig massa pengar som jag skulle kunna haft hur mkt kul som helst för... Fått leva i fattigdom i 3 månader! Kanske har jag ljugit för mig själv att han är så himla bra och det kommer gå jätte bra att sälja??

Så ett par nätter nu har jag haft väldiga problem med att sova. För jag har en som väntar på svar ang en lägenhet om jag vill ta den eller inte.. Och jag vill det, verkligen. Men tar jag den innan Sudden är såld kommer han inte bli såld. Tackar jag nej kommer Sudden bli såld! Jag har en förbannelse över mig! Helt säker på det.. Blir straffad för att varit så girig och inte tog det första (skam)budet..... suck jag blir så himla trött på mig själv! Och ett jävla tjat från min kära far att jag skulle inte ha tackat nej.. Lätt att säga NU när det är för sent!

Idag har jag städat min bil.. Skulle precis dra fram högtrycksstvätten när jag såg att Jojo ringt. Ringde upp och då bestämde vi att vi skulle käka lunch i Nyköping.. Det var trevligt.. Men sen gick vi och kollade lite på stan.. Hittade ett par skor jag vill ha, men kommer nu inte ihåg vart jag hittade dom!:( Så shoppade jag lite småprylar . Helt onödigt..
En ny bok var en av sakerna. Har läst ut Å andra sidan av Marian Keyes på 606 sidor....  Och nu när jag inte kan sova kan det gå åt en del böcker..
Nu blev det mkt..
ska sätta in en annons på hästen nu!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback