Nu är våren här!

Äntligen är den här veckan slut! Trodde aldrig att det skulle ske! Kurs mån-tis, kväll ons-lör och lunch i dag! Det kom skapligt mkt folk i dag då! Kockarna fick det lite körigt ett tag! men det kan dom gott ha!:P

Nu har äntligen våren kommit till vårt avlånga land. Älskar våren. Fåglarna kvittrar, solen skiner, solglasögonen fram, grus överallt. Gruset är ju inte lika trevligt men det är ett vårtecken! Måste dock köpa mig ett par nya solisar!

Känslorna åker berg och dalbana den här tiden på året! Det värsta är att jag kan få små vårdeprissioner. Förra året blev det över min matte. Årets matte har jag redan haft ångest över sen jag började med den i oktober! Hästen har inte lyckats blivit såld än och det är bara två veckor kvar på kontraktet! Panik! Så känner man sig lite lagom tråkig och ensammen såhär års.. Kanske borde lägga manken till......

Nej nu ska jag sova! Vet en mkt snäll, trevlig och rolig tjej som fyller i morgon! :P
Pöss

Kommentarer
Postat av: Jojo

Deprission?!?! Hur kan man bara bli ledsen denna underbara årstid??? Jag är helt överlycklig, allt kan gå skit men glad är man i alla fall. Det är ju snart sommar!!!! Och vi ska ju åka massa båt i sommar, det kommer bli sjukt skoj!! Tack för trevligt fika igår, Oliwer hade jätte skoj!!! Ses vi inget i helgen eller??? Kram

2007-03-13 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback