ödet??

Ibland kan jag undra hur mitt liv kommer att bli. Nu känns det faktiskt förjävligt. Vill flytta hemifrån(har velat det länge nu) men det går inte. För nu har inte min häst blivit såld och jag skulle hämta honom på söndag. Fast det är en som kommer i morgon och provrider. Men nu vill jag inte hoppas längre. För det har gått så himla dåligt! Kul att lägga ut så mkt pengar som jag nu har gjort för att han ska bli såld, men inte blir det.. Är det bara jag som tycker om min lilla Sudden?? Nyss ringde min tränare och frågade om han kunde stå kvar ett par dagar till, för i början av nästa vecka är det en tjej som skulle köpa en häst omgående som ska kolla på honom. Men som sagt jag vill inte hoppas längre..

I går var jag och kollade på stallplats hos min chef, så där kommer han att få stå när han kommer hem och sen kommer jag ha honom ute på annons hela tiden..

Vid sådana tillfällen fundrerar jag på om jag inte tror på ödet i alla fall. Har planerat att flytta men det går inte så länge som jag har hästen. Fick erbjudande att åka till USA och jobba. Men det går ju inte heller. Det är tydligt att jag ska bo hemma resten av mitt liv och aldrig komma utanför denna dörr..*suck*
Lyssnade på en låt förut- Keith Urban- I wanna love somebody. Skulle verkligen vilja det.. Vill mkt nu men inget går. Pratade med min soulmate, Emelie i går kväll, efter att ha varit ute på en liten kvällstänkarpromenad. Det var skönt att få prata av sig. Hon är ju inte min soulmate för ingenting.=) Hon kommer hem i helgen. Äntligen.

I går hade vi en jätte konferens, 250 pers. Det var jätte kul. Stod uppe på slottsgården och delade ut hamburgare. Vi hade riktig tur med vädret. Hur fint som helst. Stod dock i kortärmad tröja, mén det fanns inte så mkt annat att göra när man stod i solen och brevid Frida som stod och grillade. Så nu håller jag på och bli sjuk. Men det var på väg lite innan. Men ändå. Det är nu när det börjar bli fint väder det är som mest förföriskt. Tror att man inte behöver lika mkt kläder, för nu är det snart sommar. Samma sak varje år. Borde man inte lära sig??

Ska och jobba i kväll. Har pub oxå.. Så det blir sent.. Men Therese skulle komma förbi så ska vi söka lite skolor och så ska jag hjälpa henne skicka mail.. Hon är inte så teknisk!:P Men jag diggar henne ändå!
Nu ska jag få i mig lite frukost!
P&K

Kommentarer
Postat av: Jojo

Ja ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig, mitt liv blir så heeela tiden men jag har slutat bli deprimerad för det för i så fall skulle jag behöva gå på lycko piller jämt! Jag har skolkat idag... vet inte varför för vi skulle hålla på med skojiga saker idag men jag var så trött och allt är så kaos så jag behövde bara vara en dag! Har legat och snarkat ute i solen, grymt skönt!! Ollis och jag kanske också kommer upp och hälsar på ikväll! Puss & kjam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback