pain

Äntligen hemma... skulle ha varit ledig hela helgen men det blev inte så riktigt. Var ute kalas i fredags med min vän Anna, by the way blev hon väldigt på kanelen!:P Men det var kul skrattade någe så fruktansvärt på vägen hem!

Så i går var det a la carte och konferensmiddag. Vissa är helt puckade.. Blir så himla trött. Ibland är det väldigt synd att man inte får säga elaka saker utan måste vara trevlig. Blir såå trött.. men det är tur att den finns andra gäster som är trevliga som borde lyfta upp en....

och i natt gick jag och la mig haltv tolv, men somnade inte först efter två!! Hur trött som helst... Tänker för mkt när jag ska sova.. har fått mer ångest över hästen. Om han inte är såld om 6 dagar måste han komma hem... det är jävligt jobbigt med tanke på att jag tänkt mig att han skulle vara såld nu så jag kunde flytta


Så jag skulle snart behöva gå och lägga mig! tur att jag är ledig i morgon!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback