Party party!

Vilken kväll! Först jobbade jag mellan 14-19.30. Då var det bara att bege sig hem till festen. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Dom sista gick runt halv tre. Men då hade dom varit där sedan fyra! Så i dag är man lite sliten. Plus att jag blev väckt av att mobilen ringde runt 5.30.. ska börja med att stänga av ljudet! =P


pappa

I dag åkte "mina grabbar", som Jakob så söt skrev, till Nya Zeeland. Han och Patrik ska vara där i 6 månader! Är inte det minsta avundsjuk! Inte då. Så ska dom även till Australien. Mitt drömresemål. Inte är jag bitter inte.. =) Hoppas ni får en helt underbar resa så syns vi om 6 mån.. Pöss på er!

I går var det en tjej och provred min häst. Hoppas att det gick bra.. Men jag vågar inte hoppas för mkt.. Sist när jag gjorde det blev det inge bra!

Nu ska jag gå ner och äta en cremé brülée.
P&K


Kommentarer
Postat av: Jojsing

Det är ju ganska orättvist att vissa kan klämma i sig hur många cremé brüleér som helst utan att det syns någonstans!!! Jag är inte bitter ; ) Ses imorgon darling!!

2007-03-06 @ 15:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback