Rastlöshet

I går var jag så sjukt rastlös efter att ha kommit hem från jobbet.. Ringde några av mina sk "vänner" men ingen hade tid för mig! :P Åkte in till Anna efter att hon slutat och drack vin, hade med mig en box. Men dom tog verkligen inte slut. Det var really nice! Och nu är det snart helg.. jobbar dock på söndag.. Men det gör faktiskt inte så mkt..

I helgen så är det två stycken som kommer och provrider min häst! Får verkligen hålla tummarna denna gång. Och på lördag ska jag och kolla på en häst som jag kanske ska hjälpa till och rida. Som det låter är det en yngre version av min häst, myror i hjärnan, rädd för saker som inte finns mm.. Det ska bli kul. Kan ju vara en av anledningarna att jag är lite lätt rastlös när jag kommer hem. Har ridit i 11 år och nu har jag varit utan i 2½ månad! Vad ska man göra.. Nu är det så fint väder så jag ska snart ut och gå med min lilla hund och hennes bror greger!
image12
Dimitra och Greger

I går hjälpte jag min lillebror på 12 år med en dikt han hade i läxa.. Riktigt duktig var jag om jag får säga det själv. Mamma höll dock inte med. Funderar på att bli poet efter i går.. En riktig talang. Kan ju inte skriva ut dikten om jag ska börja sälja dom!:P

Nu blir det en härlig promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback