Tiden går fort

Då han man hunnit fylla hela 21 år.. Ojoj. Känner hur det börjar gå utför.. :P Tiden går väldigt fort. Har hört ca 3 gånger det här året, "Oj vad stor du har blivit, minns när du var såhär liten". Det är inte illa. Då måste jag gjort ett bra intryck.. eller det är inte alltid behövligt. Mamma berättade i måndags att farmors svägerska, Britta inte tyckte om mig. Hon var lite kutrygg och gick konstigt. Så då sa lilla Emilie på kanske 4 år att " Britta, du ser ut som en häxa". Konstigt att hon inte gillade mig!

Majsan och jag bakade lite i måndags innan gästerna kom. Så här blev resultatet. Inte dåligt!


fikabordet

Jag har kommit på ett till vårtecken, motorcyklarna! Mötte en häromdagen in till Nyköping. Nu vi jag ha massa pengar så jag kan gå och köpa mig massa nya vårkläder, har hittat en jacka jag vill ha, eller två, lite tröjor och kjolar.. I love..
Nu måste jag rusa till jobbet!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback