helgen som gått och ny dator

Denna helg började väldigt trevligt. I fredags kväll var jag ute med tanterna i köket. Hade tvingat med dom ut, tänkte att dom måste ut och se världen lite. Det blev en lyckad kväll på Fik@ med god mat, gott vin och väldigt goda drinkar! Det blev många drinkar tillsammans med kocken Anna, men det var skoj! Sen gick jag och Malin en sväng till Värsan. Men eftersom jag är sååå gammal nu så var det sådär.. massa folk var det i alla fall. Vill att det ska öppna i hamnen, NU!

I lördags kväll jobbade jag med kentamannen. Gick rikitgt bra. Blev dock lite långtråkigt ett litet tag. Sen när gästerna gått var vi snabba på att oxå bege oss. Då var jag så himla trött så lillebror fick hämta ett sugrör så jag kunde ligga ner och dricka cola samtidigt som jag halvt sov och kollade på runaway bride. Eller kolla och kolla, gick och la mig efter en kvart. :P

I dag har det vart mors dag för alla som inte vet!:P Men det har även märkts på jobbet. massa bokat. Men det gick rikitgt bra. Synd bara att folk som inte bokat blir griniga, men men.
Sen ringde elevmarkus som slutade i februari. Då blev jag glad. Saknar honom gåendes i matsalen stönades.. ;) Men sen att det inte var mig han egenligen ringde var ju en annan femma. Men fick mig en liten pratstund..

Sen är det så att jag har hamnat i ett väldigt jobbigt läge. Och det är som följer. Min bil är dum. Han är trasig, generatorn är kaputt. Det går ju att laga, men det känns lite onödigt, så gammal. Så i morgon när jag har hela min dag upplanerad, stallet på morgonen, lunchdate med anna, utbildning på lotsen med jojo, hoppmöte 18.30, så måste jag ta stallet efter hoppmötet. Vilket resulterar i att jag kommer inte vara hemma på hela dagen i morgon heller.. suck

I dag kom papi och mami hem med en ny dator, en bärbar! Eftersom lillasyster har mkt arbeten och mami oxå( hon har tagit tag i sitt liv och börjat plugga)så behövdes det.. finns ingen som håller med mer än moi!

Nej nu blev det långt... Skulle ha sovit för en timme sen..
P&K och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback