Jag hatar min bil!

Är på väg till jobbet i går vid kvart i tio. Bilen börjar hacka, sen lyser batterilampan. Stannar precis efter att svängt in på vägen mot jobbet. Fick ringa Jojo och hon fick komma och hämta mig. Sitter sen och väntar på min käre far i en timme på jobbet, han var på rallycross. När han sen äntligen kom gjorde jag vågen!

Åkte upp till bilen, pappa sätter sig i den och helvetet startar!! Grrrr. Gissa om man blev sur då! Det är ju jätte bra med en pappa som kan laga bilar, men det är ju kul om bilen INTE fungerar när han sätter sig i den. Det kanske underlättar för hans del oxå. Likadant med mammas bil. Suck! Jag HATAR min bil. Har funderat på att byta tillbaka till min lilla silverfisk, en ford orion. Helt wounderful!

Nu ska jag åka till stan och inhandla lite tigerräkor. Efter att ha kommit hem från hästen ska jag marinera dom och svulla i mig lite innan jag börjar jobba kl 16.30!

Ha en bra dag!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback