såå effektiv


Var ledig i går.  Var så himla effektiv. Var hos hästen på morgonen för att få det undanstökat. Sen bakade jag, kolapaj, muffins, sockerkaka och en ny sorts kakor som heter "vulkanutbrott". Bild på de små kommer senare. :P

Sen kom Tessa och hjälpte mig äta upp lite av pajen. Väldigt god by the way!

Så blev Emilie så sjukt rastlös så hon åkte till återvinningscentralen men masssa glas. och då menar jag massor! Vi har sparat utifall koppabergs eller spendrups ringer och har slut på sina glas. Eller om sylt/ smörgåsgurkefabriken har slut. Nu är det tyvärr för sent att ringa. Har slängt alla! Mohahaha

Blev dock inte så trött av det. Så jag lassade bilen med lillasyster, lillebror och en j-vla massa pantburkar och styrde kosan in mot den stora staden. Lillebror har nämligen missköt sitt pantprojekt han har åtagit sig. Så det blev väl närmre 400 kr i pengar när vi var klara! puh. Lite pinsamt var det att komma in med 4 sopsäckar pantburkar! :P

Såg på Greys i onsdags och då var det en patient som pratade om sig själv i tredje person. Måste vara jobbigt att leva med en som gör det.

Emsan börjar bli lite trött nu. ( Hon får prata i tredje person eftersom hon inte lever med nån)( Det är väl hunden som blir lidande) ;-(

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback