Tävling..

Sitter här nu och ska ta tag i hopptävlingen vi ska ha på söndag. Känns ju väldigt motiverande. Personligen ska jag vara banchef, fotograf, sponsorraggare och den som ska fixa musiken som ska spelas under tävlingen.
image34
Detta är jag och min häst Sudden på Sthlm hores game. Blev 25:a av 125 starter!

Denna helg är såå uppbokad.
Torsdag på dagen kanske det blir jaktelmia sen på kväll ska vi till Tessa och dricka vin och äta tacos.
Fredag är det folkrace, så då ska jag stå i cafeterian.
Lördag är det dop i Smålandsstenar.
Söndag, hopptävling.....
 
Idiellt arbete på hög nivå!

Åter till tävlingen. Ska renskriva funktionärslistan och välja ut lite bra "vinnarlåtar" och även renskriva protokoll. Är ju sekreterare så man måste ta sin uppgift på allvar!:P Har till 5 på mig. Sen har jag bestämt träff med Linda och Gunsan, vi ska ut och galoppa med våra vildhästar i dag!

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback