TGIF

Thank good it´s friday, sa alltid vår ekonomilärare. Och ibland är det så. Sa trevlig helg till alla på jobbet, kom sen på att jag jobbar hela helgen! Suck

Idag har Mitt alter ego vart med mig på jobbet. Ena stunden var jag jätte glad och nästan grinig. Blev så himla trött på mitt jobb i dag. Eller inte på mitt jobb utan på mina arbetskamrater. Utom Kent och Fredrik. Dom är snälla. =)

Min dag började med vinprovning. :P Kom till jobbet kl 9 i morse, trodde vi skulle ha en lite vinvisning. Men icke. Skulle provas oxå! Jaja.. Men det var trevligt. Hittade ett mkt trevligt Reisling från Tyskland. 

Nu ska jag åka och klappa på min häst. Eftersom jag är lite irriterad i dag så kommer jag inte att rida!


P&K




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback