tjejkväll och folkrace

I går var jag på besök hos min kära vän Therese, hon är gräsänka den här helgen. Så vi hade en liten tjejkväll. Cissi och Jojo och lilla oliwer var oxå bjudna. Åt tacos och drack vin, dock bara jag, tessa och cissi. De blev dock tidigt i säng. Sen att Cissi och Therese snarkade så Emsan inte fick mkt sömn hör kanske inte hit, men jag måste ju få tycka lite synd om mig själv. :P

Nu ska jag åka in till "stora staden" och träffa en av mina närmsta vänner. Hon har vart i Amerikat sen januari. Saknat henne massor. Så nu har vi en del att gå igenom. På väldigt kort tid i dag. Men vi får väl dela upp det i två gånger.. :P

I morgon bär det av till vår underbara brorsson då han ska döpas. Längtar massor efter honom

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback