Väckning

kl 11 ringer Tessan och väcker mig. Frågar i panik om jag kan komma och jobba och börja om en timme. Det var bara att kasta sig upp ur sängen och bege sig till jobbet. Trots att jag kände för att säga nej, men ville inte att dom skulle sitta i skiten om det kom mkt folk...

Satt och kollade på Eurovision i går med min soulmate, Lill- Emsan, och hennes päron. Urdåligt. Tur med sällskapet. Fick oss ett gått skratt när min kära vän, Anna, skickade ett sms" Sämsta j-ävla skiten som vunnit på 100 år! Sen att hon ser ut som en skäggig Lotta Bromeé gör ju inte saken bättre!"

Tog lite bilder i går, en bild lovade jag Lillemso att inte lägga ut så då gör jag det inte. Men jag kan ju säga en sak, jag skrattar fortfarande! :P

Går inte att lägga in bilderna. Får ta det i morgon istället. Nu ska jag sova lite. Har fått en blåsa under min fot. Den gör jätte ont! :( Har sprungit runt i mina jobbskor alldeles för mkt. Får ta ett par ful skor i morgon på jobbet istället...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Filåt!!!!!!!!!!!!! Det var ju mitt fel att ni satt i skiten. Tur att man kan erkänna sina fel till skillnad från andra. Hade god lust att säga det till henne när hon anklagade mig idag!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback