varför??????

Varför ska jag vara så trög och inte förstå mig på matte c?? Ska göra nationella i dag, men har ångrat mig. Kommer inte att åka och göra det. Åker till hästen i stället. Mohahaha.. Sen ska man jobba i kväll. Vill inte! LInda undrade om jag inte ville följa med till Jönlöping och hämta en häst. Skulle vara trevligt. Hoppas jag hinner!! Ska göra allt som står i min makt. :P

I går fick jag besked från KY utbildningen att jag ska på personlig intervju den 12 juni. Vet inte hur många som får komma. Men det ska bli jätte kul! En hel dag där med fika, föredrag, lunch och personligt möte! 

Nej nu ska jag äta lite frukost.
pöss 

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh, vaddå för häst? ska hon skaffa en ny? spännande :D

Postat av: Emsan

Hon ska köpa en ny ponny som hon ska rida till lite och sen sälja.. kul att du lämna spår efter dig! ÄNTLIGEN! :P

2007-05-31 @ 20:21:30
URL: http://emsansliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback