avslutningsfesten

Det var väldigt trevligt! Började med att spela lite fotboll (satt iofs och kollade på när några andra spelade) och sedan brännboll. Laget jag var med i vann! =)
Sen bar det av hem till Jeppes föräldrar för grillning och mer alkohol. Cyklade dock därifrån vid 21.30 för jag fick en sådan huvudvärk att jag trodde mitt huvud skulle expoldera! Men det gjorde det inte kan jag i alla fall meddela. Förlåt alla om ni upplevde mig otrevlig när jag gick, men det var smärtan som talade!

Vid lunch(när jag vaknade) gick jag ut och satte på mig på uteplatsen med kaffetermosen och frukost så satt jag där i drygt 1 timma. Så härligt det var. Så nu har man fått en lätt röd ton i nyllet. Men fräknarna har tittat upp så det är härligt. Ytterligare ett tecken på att våren är här!

Imorgon drar Glenn och Frukten från stan. *snyft* Hoppas nu bara att Glenn skaffar sig en lite blogg så man kan läsa om hennes liv i norrpan. =)
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback