Badlakan och värdskap

Fick gå vid 14.30 idag. De flesta har ju halvdag idag så man fick inte tag på nån när man skulle ringa.. =(

När jag kom hem kom jag på att jag har en inlämnigsuppgift som ska in senast idag! Gah! Satte mig och skrev lite förut, sen kom jag även på att jag var tvungen att skutta in i duschen. Tar så lång tid annars om carro och jag ska duscha efter varandra. hmmm. Så nu är det bara att slänga på sig lite kläder innan hon kommer hem med Niklas i följe. Det är en typisk jag grej att jag sällan är klar när det kommer människor hit och jag springer runt i badlakan. Måste bättra mig lite på den fronten. Dessutom handlar arbetet om värdskap, så mitt värdskap kanske inte uppfattas som seriöst. Eller jag vet inte:P

Har planer på att arbetet ska vara klart om 1 timme, så det är bara att ta tjuren vid hornen och fortsätta.

Ha en trevlig Valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback